A little piece of heaven
Search


The Queen

Hi. My name is Chair. My daddy's name is Chuck Bass and my mommy's name is Blair Waldorf. Chuck + Blair equals to Chair, see! I'm from the Upper East Side and I go to Constance Billard. You know, I am actually Gossip Girl. Don't tell anyone though. You know you love me. ... more


Wishlist

Dethrone Serena van der Woodsen
Chuck + Blair
Serena + Dan
Find out where Georgina Sparks is hiding
Rufus + Lily
Sabotage Jenny Humphrey
Sabotage Poppy


Blogroll

Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie ... more


Tagboard

put your tagboard here. (:
don't have one?
get one from Cbox or Shoutmix


Jukebox

put your music player here. (:
don't have one?
get one from Imeem or MyFlashFetish
or you can choose to remove this space. haha.


Archives

<$BlogArchiveName$>



Credits

This blogskin is proudly brought to you by Mrs. Chuck Bass, with a lil' help of Chili with the basecodes. Thanks to Enlaced for the pretty icons and Tumblr for the inspirations.
© All Rights Reserved






kolmapäev, 30. september 2009

ma



ma ei oska enam tunnetada inimeste mõtteid mu ümber . tunduks nagu oleks mul midagi mõttes mis segab keskendumist , ei .. mul pole midagi mõttes , ma lihtsalt ei mõtle . kõik on jäänud mulle võõraks , mis sest et alles eile rääkisime . mu ajusse siseneb vist hälve , kui seda nii saab öelda . mul on ruumi vaja , mu tähtkuju on veemärk ja see vajab ruumi ja õhku . mis saaks olla parem kui suits ja tass kuuma kohvi , minu lapsepõlve lemmikkoht , kus oli turvaline . enam mitte .. ma muudan selle enda jaoks ebaturvaliseks , ma mõtlen asju välja , vahest näen ka viirastusi , ja üleüldse mul elu on mitmekesine , ühel hetkel nutan , teadmata mis mul viga on . teisel hetkel naeran , unustades mis minuga kunagi lahti oli olnud , praegu ma veel möistan ennast , aga varsti mitte , sest mu aju on nagu arvutiviirus , mis hälvab mu mõtteid , keegi justkui tahab meelega mu mälestustes sorida , ma tean et seal on keegi ..

1 kommentaar: