A little piece of heaven
Search


The Queen

Hi. My name is Chair. My daddy's name is Chuck Bass and my mommy's name is Blair Waldorf. Chuck + Blair equals to Chair, see! I'm from the Upper East Side and I go to Constance Billard. You know, I am actually Gossip Girl. Don't tell anyone though. You know you love me. ... more


Wishlist

Dethrone Serena van der Woodsen
Chuck + Blair
Serena + Dan
Find out where Georgina Sparks is hiding
Rufus + Lily
Sabotage Jenny Humphrey
Sabotage Poppy


Blogroll

Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie ... more


Tagboard

put your tagboard here. (:
don't have one?
get one from Cbox or Shoutmix


Jukebox

put your music player here. (:
don't have one?
get one from Imeem or MyFlashFetish
or you can choose to remove this space. haha.


Archives

<$BlogArchiveName$>



Credits

This blogskin is proudly brought to you by Mrs. Chuck Bass, with a lil' help of Chili with the basecodes. Thanks to Enlaced for the pretty icons and Tumblr for the inspirations.
© All Rights Reserved






esmaspäev, 28. september 2009



inimesed on nii endassetömbunud ja nukrad . Kui ma saaks valida seda kas ma üldse siia maailma sünnin vöi mitte .. ma valiks mittesündimise , milleks mul on vaja seda maailma kus kõik on nii vaiksed ? täna .. nagu iga päev mis jaanuarist peale mu elus on olnud , olen ma mõelnud , mida ma valesti tegin ? iga sõna mida sa ütlesid oli vale , miks sa valetad iseendale ja mulle ? tagajärgi tajumata sa oled ühe südame jälle purustand , ma sunnin ennast et mitte mõelda nendele aegadele kus ma olin kõige õnnelikum .. blaaaaah , ma ei saa need mõtted tulevad iseenesest pähe . sa olid köige hoolivam ja parem kes mul kunagi olnud on .. ma mäletan seda kui mu käed totaalselt värisesid kui sa ütlesid et sul on mulle midagi öelda , ma küsisin värisevate kätega klaviatuuri piinates , mida ? sa vastasid et sa saad reedel teada , saingi . peale seda köike on mu elu olnud täis väga imelikke mötteid ja tundeid . kord mõtlen enesetapule ja siis on need mötted justkui peast pühitud , kuidas sa oled nii eriline et sa suudad mu hulluks ajada ? selliseid on vähe . sina oled üks neist ..

2 kommentaari: