A little piece of heaven
Search


The Queen

Hi. My name is Chair. My daddy's name is Chuck Bass and my mommy's name is Blair Waldorf. Chuck + Blair equals to Chair, see! I'm from the Upper East Side and I go to Constance Billard. You know, I am actually Gossip Girl. Don't tell anyone though. You know you love me. ... more


Wishlist

Dethrone Serena van der Woodsen
Chuck + Blair
Serena + Dan
Find out where Georgina Sparks is hiding
Rufus + Lily
Sabotage Jenny Humphrey
Sabotage Poppy


Blogroll

Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie ... more


Tagboard

put your tagboard here. (:
don't have one?
get one from Cbox or Shoutmix


Jukebox

put your music player here. (:
don't have one?
get one from Imeem or MyFlashFetish
or you can choose to remove this space. haha.


Archives

<$BlogArchiveName$>



Credits

This blogskin is proudly brought to you by Mrs. Chuck Bass, with a lil' help of Chili with the basecodes. Thanks to Enlaced for the pretty icons and Tumblr for the inspirations.
© All Rights Reserved






kolmapäev, 19. august 2009

spreading my poison

Ma olen otsinud oma elu mõtet aasta algusest peale , kuid pole seda vist siiani leidnud. Vahel tundub nagu leiaks selle ja siis puruneb see unelm nagu klaas, mis kukkunud laualt. Mul pole eal olnud kerge elu, sest olen saanud tunda inimestes peituvat õelust . Kunagu ma usaldasin oma nö sõpru , rääkides neile oma muredest pmst kõigest .. ja siis nagu olekski olnud sõprus läbi . Järgmine päev koolis kuulsin ma neid mõtteid ja muresid juba päris mitmelt inimeselt .. ja sellest alates ma ei suuda kedagi täielikult usaldada. Mul on küll sõpru kelle räägin oma mõtetest, kuid muredest ja sellest mis südamele nii haiget teeb ei taha ma kellelegi usaldada . Vahel mõtlen, et minu elumõte ongi kannatada ja olla see, kellele langeb kogu maailma viha, mida maailm tunneb minuvastu . Mulle meeldib olla seltskonnas, kuid olla seal siis tunnen, et ma ei kuulu sinna. Keegi ei tee minust välja, ma olen tühine inimene, kellest kõigil on ükskõik. Hoides kogu seda valu ja viha enda sees, mida ma tunnen, tekib mul tahtmine lõpetada see elu .. kuid ma ei saa ..sest Piiblis on öeldud, et need kes enesetapu sooritavad ei saa seda eal andeks ning neid ootab põrgu .. Äsja tundus, et olen lõpuks leidnud elu mõtte ja saanud tagasi tahte elada, kuid siis tabas justkui löök südamesse . Leidsin oma elu mõtte ühest poisist, ta oli täiuslik, temas oli kõik mida olen otsinud . See aeg oli suurepärane , ma tõesti olin õnnelik , ajani mil mu unistused kokku varisesid , saabusin reelsusesse , see tundus nii masendav .Kuid siis ma ei suutnud isegi nutta sest mulle polnud veel kohale jõudnud mis juhtus . Kõik pudenes mu käte vahelt tuhandeks killuks . Kõik teavad, et ta mulle meeldib, kuid mitte seda et see poiss mulle nii palju tähendab .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar