A little piece of heaven
Search


The Queen

Hi. My name is Chair. My daddy's name is Chuck Bass and my mommy's name is Blair Waldorf. Chuck + Blair equals to Chair, see! I'm from the Upper East Side and I go to Constance Billard. You know, I am actually Gossip Girl. Don't tell anyone though. You know you love me. ... more


Wishlist

Dethrone Serena van der Woodsen
Chuck + Blair
Serena + Dan
Find out where Georgina Sparks is hiding
Rufus + Lily
Sabotage Jenny Humphrey
Sabotage Poppy


Blogroll

Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie ... more


Tagboard

put your tagboard here. (:
don't have one?
get one from Cbox or Shoutmix


Jukebox

put your music player here. (:
don't have one?
get one from Imeem or MyFlashFetish
or you can choose to remove this space. haha.


Archives

<$BlogArchiveName$>



Credits

This blogskin is proudly brought to you by Mrs. Chuck Bass, with a lil' help of Chili with the basecodes. Thanks to Enlaced for the pretty icons and Tumblr for the inspirations.
© All Rights Reserved






kolmapäev, 19. august 2009

all you diserve is yourself

masendav .. kui üks inimene ei lepi sellega mis tal on .. kooo-huuu-taaaavv , vend on täitsa segi läind , mingi sõimab emoks , ise ei tea selle sõna tähendust . See ajab jubedalt närvi et ta ei suuda aktsepteerida seda et neid pole olemas .. no maiviitsi rääkida sellest EMO'st .. sest nkn ta jääbki selliseks imelikuks , tegelt ma pole talle kunagi meeldinudki , vägivallatseb , arvates et ta on kõik see parem , tavaliselt jääb vait kui mõnitan teda et ta tulevikus peksab oma naise läbi , issand ma ei või tema toast ka läbi käia . no tulebki välja et ta väärib ainult iseennast ega vääri minu muutumist .. aga see selleks .. Ma pole loodud kõigile meeldima . Mul pole sinised silmad nagu taevas , mul pole sädelevad juuksed nagu merineitsil . Mu iseloom pole selline nagu sooviksid , ma pole viisakas nagu võiks . Ja ma ei hakka ennast muutma , et olla keegi kes ma pole ja , et meeldida kõigile . Ma polegi loodud kõigile meeldima , vaid litsid meeldivad kõigile .Kui sa ei suuda leppida minuga nii nagu ma olen - siis, võid vabalt öelda " head aega " & minna .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar