A little piece of heaven
Search


The Queen

Hi. My name is Chair. My daddy's name is Chuck Bass and my mommy's name is Blair Waldorf. Chuck + Blair equals to Chair, see! I'm from the Upper East Side and I go to Constance Billard. You know, I am actually Gossip Girl. Don't tell anyone though. You know you love me. ... more


Wishlist

Dethrone Serena van der Woodsen
Chuck + Blair
Serena + Dan
Find out where Georgina Sparks is hiding
Rufus + Lily
Sabotage Jenny Humphrey
Sabotage Poppy


Blogroll

Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie ... more


Tagboard

put your tagboard here. (:
don't have one?
get one from Cbox or Shoutmix


Jukebox

put your music player here. (:
don't have one?
get one from Imeem or MyFlashFetish
or you can choose to remove this space. haha.


Archives

<$BlogArchiveName$>



Credits

This blogskin is proudly brought to you by Mrs. Chuck Bass, with a lil' help of Chili with the basecodes. Thanks to Enlaced for the pretty icons and Tumblr for the inspirations.
© All Rights Reserved






neljapäev, 4. märts 2010

i will light up your sky

esimene postitus endast , tahaksin mainida oma negatiivsed ja positiivsed omadused sest olen tähele pannud et paljud ei tunne mind .. ja nii edasi .

esiteks , vihkan valetamist , kohe niipalju et katkestan sõpruse kohe kui keegi valelik on , need pisikesed hädavaled võivad minu silmis saada suureks , ärge üle pingutage eks . ma uurin inimesi nagu luubi all , suheldes uurin ära kõik pisidetailid nt palju ripsmekarvu tollel inimesel on , leian asjade vahel väga kergesti seoseid ja ma pakuks ennnast kriminalisti ametisse , mulle meeldiks see kohutavalt . teine variant psühholoogiks , tunnen inimesi liiga hästi . tajun enamustel juhtudel ära valetamise , ükskõik kui osavalt sa seda malbet nägu ette proovid manada . negatiivne on minu juures see et ma otsin taga perfektsust , tahan et kõik oleks minu tahtmise järgi .sellepärast ongi mul nn poisiga palju tülisid , mõlemad oleme kangekaelsed , aga enamasti jääb minu sõna maksma , muidu ma tunneks ennast ahistatuna ja laiaks litsutuna kui mul pole tähtsust ega au kellegile näidata .
minuga tuleks olla valmis ootamatusteks , tuju ja meeleolu muutub kiiremini kui maailma lapsi sünnib .vaidlustes võin ühel päeval ühel arvamusel olla , teisel päeval hoopis teisel arvamusel .ma hindan kõiki inimesi , ma ei vali sõpru '' välise pakendi '' järgi , ma esmalt vaatan nende sisse ja eks näis kas leidub hingesugulane . ma ei taha mitttttttttttte kunagi kellegiga tülli minna , mind viib see kohe rivist välja .  tänaseks kõik söberid

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar